cenik globalu.

Zdenek Bajtl bajtl na braillnet.cz
Pondělí Únor 1 12:11:26 CET 1999

Dne 31 Jan 99 v 18:35, napsal(a) Jiri Vychodil:

> Vazeni fandove,
> pisi jen pro pordek. Take ja jsem nemohl stahnout cenik pana
> lackovskeho, pripojuji se tiduz k pani bayerove.
Uz jsem to konzultoval s panem Vychodilem. Jde jen o to, ze nevedel
presne, jak s timto pripojenym souborem pracovat.
Tedy pro vsechny Pegasus mailaky.
Staci najet na zpravu, kde je soubor pripojen a pak stisknout pismeno
d. Obevi se ramecek, kde si muzete sipkami pohybovat po pripojenych
souborech. Jelikoz je vetsinou pripojen jen jeden, kuk ani radek
necte zpravne. Pak stisknete enter a do policka se vam vyplni nazev
pripojeneho souboru, no pak jen znovu enter a soubor je na disku.
Samozrejme, ze kdyz se nazev vyplni do policka, muzete jej zeditovat
a i upravit cestu, kam ho chcete ulozit. Ramecek s pripojenymi
soubory opustite klavesou esc.
S pozdravem
Zdenek!

Zdenek Bajtl