=?ISO-8859-2?Q?Ovlada=E8e=A0pro_tisk=E1rny_EPSON__Re:_Aj_ja_m=E1m

Garai Csaba csabag na brailcom.cz
Sobota Únor 6 01:02:51 CET 1999

Snaď to pomôže:

Ovladače pro tiskárny EPSON

Pro správnou funkci Vašeho zařízení je nutné mít nainstalován správný
ovladač. Ve většině případů je ovladač dodán spolu s tiskárnou ale
jak to tak bývá..... CD s originálními ovladači se někde ztratí.

V tabulce naleznete odkazy na osvědčené zdroje ovladačů.

Ovladače EPSON
Amerikahttp://support.epson.com/filelibrary.htmlOvladače EPSON
Angliehttp://www.epson.co.uk/support/download/index.htmOvladače EPSON
POS \ pokladní
tiskárny...\http://www.pos.epson.co.uk/support/download.htmOvladače
EPSON Německohttp://www.epson.de/eng/support/download/

Zdroj: http://www.epsonservis.cz
s pozdravom Csaba

Odesílatel: Garai Csaba <csabag na brailcom.cz>