Re: Aj ja mám jeden dotaz.

Garai Csaba csabag na brailcom.cz
Sobota Únor 6 00:33:15 CET 1999

Zdravim, nejak som nenasiel pre aky operacny system ju
potrebujete.:-)

----------
Odesílatel: Imrich Nagy <zrak na stonline.sk>
Komu: Pro fanousky vypocetni techniky <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Předmět: Aj ja mám jeden dotaz.
Datum: 5. února 2002 19:14

Vážení priatelia fandovnícˇi! Využívam aj ja tú skutočnosť, že v
týchto
dňoch sa na tejto konferencii zaoberáte tlačiarňami. a tak sa pýtam.
Má
niekto s fandov skúsenosti s tlačiarňou typu epsonlx.300? Ja túto
tlačiareň
mám a už skoro jeden rok nemôžem sa dopátrať správneho ovládača pre
túto
tlačiareň. V mojom okolí som už kde koho sa márne na toto pýtal.
Nikto mi
nevedel poradiť aký by bol najvhodnejší ovládač pre spomínanú
epsonlx300.
Preto prosím milí fandovia. Ak niekto máte overený ovládač ku
spomínanej
tlačiarni keby ste mi ho poslali na moju meilovú adresu. Prosím
pošlite mi
ho ako prílohu. Už teraz pekne ďakujem za ochotu mi pomôcť
    Srdečne zdraví Imrich Nagy.