enumerate - logika

Neděle Únor 28 03:04:07 CET 1999

Vazeny pane Hlavinko (a ostatni),

porovnal jsem ted namatkou seznam clenu ze srpna, prosince a ledna,
coz mne utvrdilo v presvedceni, ze je vypisovam v poradi od nejdele
prihlasenych k "novackum". Seznam je ale urcite mozne "rucne"
editovat, takze nejakou "vyjimku z pravidla" nelze vyloucit. Ostatne,
treba to Radek po vikendu vysvetli dukladneji...

S pozdravem

Michal Jungmann