Co je co?

Ladislav Csepi lacoc na netlab.sk
Pátek Únor 26 22:13:04 CET 1999

Zdravim vas pan Bajtl!

Dovolte mi odcitovat a opet - mozno vam to uz leze krkom sa opytat
na "kulaty" problem, o ktorom sa zmienujete v tomto prispevku?

*| Pristup pres www. browsery ma tu vyhodu, ze uzivatel mnemusi pracovat
*| s jinym programem nez s www prohlizecem, na ktery je zvykli. Dale ma
*| moznost vyuzivat toho, ze pri vstupu do vybrane knihovny, se mu hned
*| objevi seznam souboru s jejich popisky , ktere vybrana aktualni
*| knihovna obsahuje. To je jen seznam, ktery neni mozno odklikavat a
*| soubory stahovat. Je jen na prohlizeni, ale hned za nim nasleduji
*| odkazy, ktere vam umozni serazovat soubory podle ruznych kriterii.
*| Podle jmena, data, velikosti atd. Odklepnete-li jeden z odkazu treba
*| last modify, seradi se vam soubory od nejstarsich k nejnovejsim.

Pouzivam internet explorer s Wintalkerom ale nech robim co robim odkazi ako last modify tam nikde nenachadzam.
Bud som na toto prisprosty, alebo neviem - oba varianty pripustam.

S tym Windovs komanderom - ako mi bolo poradeno, to zoradovat podla
data ide, len musim usadit naseho spravcu siete, nech ho riadne nainstaluje.
Je tam sice volajaka neuplna verzia, ale tam zase Wintalker necita
vsetky okna - nuz aby sme sa nenudili.
Tak tolko hadam staci, nejak som sa rozpisal.
S pozdravom
Laco