enumerate - logika

Hlavinka Josef hlavinka na brailcom.cz
Pátek Únor 26 23:25:06 CET 1999

Pane Seifert a ostatni fandove.
	Onehda jsem si zase jednou hodil prikaz enumerate, abych se podival,
kolik nas pribylo. Dostal jsem tuto odpoved.
"Members of list 'fanda' as at Fri, 19 Feb 99 16:18:47 GMT+1:"
	To by mi jaksi nevadilo. Ale pak prisel vypis zucastnenych a ja marne
patram, kde to ma logiku? Zacina to Ondrou Frankem, to bych jeste
pochopil, jako tehdejsi pracovnik Terezy mohl byt jednim z prvnich
prihlasenych.
	Ale pak uz se mi to nejak nezda. Vypisuje nas ten automat podle data
prihlaseni, nebo nas nejak nahodne losuje? Jen vim, ze podle abecedy
to tedy neni. Takze muj dotaz na pana Seiferta zni: Podle jakeho kriteria
ten maiser vlastne seznam ucastniku vyhotovuje?
	Dekuji za odpoved.

Josef Hlavinka
hlavinka na brailcom.cz

Uzivatele vsech postovnich programu mi mohou psat s plnou diakritikou.
Je vsak nutne ve vasem programu zapnout funkci MIME a
kodovou stranku nastavit na ISO 8859-2.