CASOPISY

Miroslav LACINA lacina na braillnet.cz
Sobota Únor 27 15:13:07 CET 1999

	Ahoj FANDOVE.

Zdendo Poslední cislo Chovatele na serveru je 4/98.
Nez si zacnu psat s redakci tak bych rad vedel jestli jestě mimo mne ho někdo cte.
Ja jsem to kdysi s nemá domlouval, ale internet mam chvilku takze teprve ted toho mohu vyuzit.
Rad bych znal nazor vice lidi jestli je lepsi si ho nechavat posilat do vlastní schranky, nebo aby byl dále na serveru.
Muj nazor je takovy:
Nejni to tak davno co jsme si mohli nechat pouze zdat o tom ze budeme cist jake koliv casopisi, a ted je skutecnosti ze si prectem cokoliv.
Z druhé strany kdyz kazdý prezsveci redakci svého oblibeneho tisku, aby nam to dali k dispozici, tak vznikne asi dost zasobovany novinovy stanek. Bojim se toho ze Zdenda Bajtl bude za chvilku od pondelka do patku takovy elektronicky trafikant.

Vyjadrite se k tomu.
Redakci budu psat pristi vykend.

Ahoj Mira Lacina.