"pro fanousky vypocetni techniky" (INTERNET 99)

Sobota Únor 27 00:45:31 CET 1999

Martine,

diky za snahu, ale zaslany text je jiz opravdu neaktualni, nebot

1. i Internet-On-Line (tj. v podstate Telecom sam) nyni tvrdi, ze
novy tarif nebude v puvodni podobe zavadet a

2. vedeni Telecomu vcera navrhlo jeho modifikaci (posunuti
sestavovaciho poplatku ze 60ti na 120 vterin od spojeni), o ktere
vsak neni jasne, zda bude poskytovateli prijata.

Dalsi nove informace by mely byt k dispozici v pondeli po jednani
poskytovatelu s Telecomem - uvidime, jak to dopadne, ale moc nadeji
bych do toho nevkladal...

Hezky vikend

Michal Jungmann