Jak nahradit vysoke rozliseni

Marek Suscik suscik na brn.czn.cz
Čtvrtek Únor 25 08:53:45 CET 1999

Ahoj Fandove!

Prosim, pomozte mi vyresit muj maly problem. Nahral jsem si od
kamarada na svuj notebook hru a strasne jsem se tesil, az si ji
zahraji. Jenze, kdyz jsem hru spustil, obdrzel jsem hlasku, ze hra
pojede pouze ve vysokem rozliseni (65 tisic barev). Muj displej vsak
zvladne rozliseni pouze na 256 barvach. U znameho jsem zkusil
pripojit muj notebook na monitor a ejhle, najednou jsem mohl
rozliseni prepnout az na 65 tisic barev. Jakmile jsme vsak monitor
odpojili, vratilo se mi opet pouhych 256 barev a hra opet nesla
spustit. Zajimave bylo, ze kdyz jsme zkusili pocitac toho znameho
nastavit na 256 barev, tak ta hra fungovala. Chtel bych si tuto hru
doma zahrat, ale monitor si kvuli ni kupovat nechci. Zapomnel jsem
rict, ze ta hra bezi pouze pod Windows.
Poradi mi nekdo z vas, co, jak a kde bych mel nastavit, abych mohl
uspokojit svou paranskou vasen na notebooku?

Predem mnohokrat dekuji za vsechny rady,

marek Suscik

P.S. Omlouvam se, ze narusuji vaznost konference nejakymi hrami, ale
uvidite, ze kdyz si jednou zahrajete, tak tomu taky propadnete:-)