take se ozyvam (AD: GIN)

Konecny na polymer.cz Konecny na polymer.cz
Pondělí Únor 22 08:06:39 CET 1999

> kdyz uz jsme u tech chyb, slysel jsem, ze Aria dlouhou dobu
> "ztracela" ulozene soubory. Muzete mi to nekdo - kdo ji znate a
> pouzivate - potvrdit nebo vyvratit? Diky.

Ahoj Michale,

nevim, co myslis pod pojmem "ztracela ulozene soubory". Muze se stat,
ze soubory ulozene na RAM disku se mohou pri vybiti baterie smazat,
 ale pri dobrem stavu akumulatoru jsem se s tim zatim nesetkal. Jeden
cas byl problem s pametovymi kartami typu flash ROM o kapacite 6 MB a
vice. Neslo na ne ulozit vic dat, nez 4 MB. Tento problem je vsak
jiz odstranen.

Pekny den preje J. Konecny