Rychly KONEC

Pátek Únor 19 23:43:14 CET 1999

Mili Fandove,

dovolim si Markovo povidani o ikone KONEC! doplnit o vysvetleni
jejiho puvodu:

Nekteri zakaznici GALOPu jsou natolik - rekneme - nezkuseni, ze jim v
prvnich dnech ci tydnech po obdrzeni pocitace dela problemy Windows
ukoncit normalnim postupem. WinTalker navic v tuto chvili s oblibou
kolabuje a prestava mluvit, takze jsme - jako prevenci zhrouceni
celeho systemu, jehoz pravdepodobnost se castym nekorektnim vypinanim
rapidne zvysuje - zacali tuto ikonu standardne nahravat na vsechny
nami dodavane pocitace. Mame u ni - coz Marek nezminil - navic
nastavenou horkou klavesu Ctrl+Alt+X, takze nevypnout radne takto
nastaveny pocitac - nedojde-li k nejake zavazne kolizi - je opravdu
umeni. Ale i umelci jsou mezi nami... :-)

S pozdravem

Michal Jungmann