Setkani

Jozef Lackovsky lackovsky na braillnet.cz
Čtvrtek Únor 18 08:59:59 CET 1999

Mili pratele - fandove,
vsechny Vas zdravim.
Vzhledem ke zkusenostem z pripravy obdobnych akci v klubu ucitelu
hudby vim, ze zorganizovat takove setkani je velice obtizne a proto
je nutne hledat kompromis jiz od sameho zacatku.
Lidi jsou z ruznych regionu,
nekdo uprednostnuje gulas,
nekdo prednasky o pocitaci,
nekdo oboji,
nekdo jeden den,
jiny alespon dva.

A tak bych se priklanel k nazorum panu Jungmanna, Konecneho, Drabka.
Jungmann - patek az nedele - je cas na prijezd, odjezd i dalsi.
Konecny - napln bude zajistena a podle potreby lze doplnit, byl by
cas na seznameni a osobni vymenu nazoru a zkusenosti.
Drabek - mohli bychom si uz predem tento cas rezervovat.

 Mel by se nekdo z Brna vyjadrit k moznostem ubytovani, stravovani a k
dalsim nutnym malickostem, z takovou akci bezpodminecne spojenych.
Z Olomouce zatim nic konkretniho jsem neslysel.
Z Bratislavy nevim, protoze jsem clenem teprve nedlouho.

Na mailovou se tesi
     Jozef L.