Re: zdá se mi

Radek Seifert Seifert na tereza.fjfi.cvut.cz
Čtvrtek Únor 18 12:01:18 CET 1999

Napsal Ondrej Dvorsky...

>   ze Ti zádné návrhy na setkání nejsou dostatecně recht. Já jsem to
> setkání v Tyfláku chtěl napred navrhnout, abych věděl, jestli bude mezi
> cleny zájem, a az potom bych to eventuelně domluvil.
>   No nic, to byl jenom můj názor, ktery jsem Ti raději poslal na soukromou
> adresu, nez abych ho protrásal v konferenci.
>
> Měj se a ahoj - Ondra Dvorsky

Ahoj Ondro,

mrzi mne, ze ti to vyznelo takhle. Ale nemas pravdu, zkus se na to,
prosim, podivat z me role; kdyby kazdy jen tak navrhnul nejake mesto
bez predchoziho overeni, zda je to vubec realna moznost, a kdyby
opravdu doslo k tomu - jak rikas - ze bychom o tom nejprve
diskutovali a pak teprve dodatecne zjistili, ze cela nase diskuse
byla marna... No nevim, zda se mi byt podstatne logictejsi si nejprve
overit realnost navrhovaneho mesta a pak teprve o tom zacit
diskutovat. Vsem tem, kteri stahuji po modemu, to asi taky prijde o
dost levnejsi varianta.

A ta moje role?
Pri ledabylem navrhovani nejruznejsich mist bych byl
nucen neustale overovat u lidi i treba mimo konferenci, zda je ci
neni mozne tam ci onde neco podniknout. Ulohy moderatora jsem se
zhostil docela rad, i kdyz za ni nic nemam, ale takhle chaoticke
navyseni dalsi agendy si doopravdy nemohu z casovych duvodu dovolit.
Nezlob se proto, ze maji smysl jen navrhy alespon trochu podlozene.

    Ahoj

    Radek Seifert