Jeste Spektra

Stanislav Plachý splachy na seznam.cz
Čtvrtek Únor 18 08:48:11 CET 1999

Ahoj fandove

  Neslysel jsem toho moc o karte PC-Vox (Spektra). Ja ji mam jiz dva roky. Nez jsem presel na Windows 95 a nyni Windows 98, slouzila mi perfektne. V DOSu 7.0 necetla dobre po prikazech DIR, MEM a TYPE. Pak jsem prisel na to, ze kdyz napisi za tyto prikazy jeste |MORE (pred prikazem MORE je svisla cara - takzvany BAR - napisete jej stiskem praveho Altu a pismene W), je cteni vystupu na obrazovku dobre.
  Jiste se da najit rada dalsich malych triku, ktere zlepsi praci v DOSu 7.0. Byl bych rad, kdyby se ozvali ti uzivatele Spektry, kteri ji pouzivaji v DOSu 7.0 a znaji toho vic nez ja. Jiste se jich najde dost.

  Zdravi Vas

  Standa Plachy
  splachy na seznam.cz

-- http://email.seznam.cz