Uz jste to slyseli?

Středa Únor 17 23:19:53 CET 1999

Ahoj Jirko (a ostatni),

vetsina poskytovatelu pripojeni se opravdu rozhodla tarif Internet 99
v soucasne podobe nezavadet a to - podle mne - plnym pravem.

Hlavni duvod je tento: Telecom puvodne slibil, ze bude mozne mit
stara cisla (pro normalni tarif - vyhodnejsi pro kratke hovory) i
nova cisla (pro Internet 99) na jedne ustredne. Nyni vsak tvrdi, ze
to mozne neni, a de facto tim nuti poskytovatele, aby si - na pul
roku - poridili nove ustredny a modemova pole...

Rozumne podrobneji to vysvetluje treba Dan Docekal v clanku ve Svete
namodro (http://svet.namodro.cz/go/r-art.asp?id=990216000).

S pozdravem

Michal Jungmann