Uz jste to slyseli?

Hloch hloch na ova.pvtnet.cz
Úterý Únor 16 20:06:49 CET 1999

Mili fandove,
Nechtel jsem dnes verit vlastnim usim, kdyz jsem si zavolal na cislo
0800 123 456.
Byl jsem zvedavy jak funguje linka,  za kterou  se nic neplati a
ono to opravdu funguje.
Ptal jsem se tam, jak to vypada s akci internet 99.
Bylo mi sdeleno, ze je vsechno pripravene, cisla byla nabidnuta, ale
verte neverte neni o ne u provideru zajem.
Volal jsem tomu memu  a ten mi vysvetlil, ze telecom
si klade
takove podminky, ktere neni nikdo z provideru ochoten akceptovat.
Nebudu to dale rozpitvavat, jiste se k tomu vyjadri dalsi a budou mit
urcite presnejsi informace.
Takze se mejte a snad za dva roky to bude vypadat nadejneji.
Jirka Hloch
Jirka Hloch