co by sa dalo este priniest?

Jan Priborsky priborsky na braillnet.cz
Pondělí Únor 15 18:34:53 CET 1999

Vazeni kolegove, vcetne Laca,
	ja mam k Lacove zminke o Braillenspiku (psano foneticky, at je to
jednodussi) dva dotazy:

* ten Vas mluvi po anglicky nebo pekne po Slovensky? Ja jsem mel pred
casem moznost si ho vyzkouset, ten prave mluvil slovensky docela obstojne.
Docela se  mi libil, alespon napoprve. Kdyby ten GIN byl tak spolehlivy,
jak o tje ten Lacuv Braillenspik, byl by to trhak s ohledem na cenu,
kterou uvadi pan Jungmann.
* K rychlosti psani: Uz jste to Laco na tom sude nekdy zkousel?Tedy na
sudu, rozumejte na barelu.

S mnoha pozdravy

priborsky na braillnet.cz
Vsichni, kdoz mate nastaveno ISO8859-2, muzete se mnou komunikovat pekne
po cesku.