scanovani

Jan Priborsky priborsky na braillnet.cz
Neděle Únor 14 12:16:06 CET 1999

Vazeni a mili,
	ja se pridavam do diskuse, ovsem spise otazkou:
ma nekdo z vas scaner UMAX? Jake ma zkusenosti? Firma ELVOS je nyni dodava
namisto dosavadnich Packardu. Uvadeji, ze je UMAX lepsi.
	A jeste k tem rozdilum: zajimalo by mne, zda nekdo sledoval, jake jsou
rozdily v chybovosti u jednotlivych typu HP. Ja sam vlastnim HP3 a mam
dojem, ze jeho kvality zaostavaji za vyssimi typy jako je ctyrka a petka.
Co vy na to?

S mnoha pozdravy

priborsky na braillnet.cz
Vsichni, kdoz mate nastaveno ISO8859-2, muzete se mnou komunikovat pekne
po cesku.