scanovani

Jan Pokorny pokornyj na braillnet.cz
Úterý Únor 9 07:56:45 CET 1999

Dobry den,

i ja jsem skenoval ruzne texty v prostredi MS-DOS, Windows 3.1 a posleze
i ve Windows 95. Mohu jen potvrdit, ze vysledky skenovani ve vsech
trech prostredich byly temer srovnatelne. Ani u jednoho systemu ci
programu jsem nedosahl pri skenovani stejne predlohy nejakych vyrazne
odlisnych vysledku. Jinymi slovy: Dobry text oskenovaly vsechny pouzite
programy stejne dobre a spatnou predlohu zase "stejne" spatne. Nevim
ovsem, jakou uroven ma v minulem roce nabizena Recognita 4, ktera
by mela, alespon podle reklamnich letaku, byt temer zazracna. :-)

Srdecne vas vsechny zdravi

				Jan Pokorny