opet ja...

Hlavinka Josef hlavinka na brailcom.cz
Neděle Únor 7 19:05:01 CET 1999

Dekuji panu Kabelkovi, Drabkovi a jinym, kteri se ozvali na muj maly
problemek s opacnym razenim souboru ve WinCommanderu. Vidite. takova
bezvyznamna vecicka a co se clovek vsechno nedozvi.
	S pozdravem

Josef Hlavinka
hlavinka na brailcom.cz

Uzivatele vsech postovnich programu mi mohou psat s plnou diakritikou.
Je vsak nutne ve vasem programu zapnout funkci MIME a
kodovou stranku nastavit na ISO 8859-2.

----------
> [...]
> Pøedmìt: Re: opet ja...
> Datum: 5. února 1999 21:08
>
> Dobry den,
> pouzivam tez k trideni na FTP WinCommander. Udivilo mne, ze Pepovi
> H. se radi soubory opacne, coz se mi nikdy nestalo. Vzdy se radi od
> nejnovejsiho. Pri blizsim zkoumani jsem zjistil, ze automaticky jak
> dam polozku ctrl+f5 zmeni se mi polozka v menu "Opacne poradi
zaskrtnuto".
> Kdyz chci dat razeni podle abecedy dam ctrl+f3 a soubory se radi od
> a do z. V menu opacne poradi zaskrtnuto zmizi.
> Nevite cim to je a proc Pepovi H. to tak nebehá?

Ale
Commanderu