jsme rozdeleni

Hloch hloch na ova.pvtnet.cz
Neděle Únor 7 17:19:28 CET 1999

Mili fandove,

jsem rad, ze se po dlouhe dobe opet mohu prihlasit, od prosince jsem
mel problemy s odesilanim posty, protoze se na nasem serveru delaly
upravy a bylo potreba neco prenastavit i u mne.
V mailu, ktery nam predal Radek Seifert se obevilo postesknuti,ze je
nas v konferenci 60, ale diskutuje jich male mnozstvi.
Mam pocit, ze jedna z pricin bude i to, ze jsme rozdeleni do dvou
skupin:
a to podle toho, ktery operacni system pouzivame.
Ja zatim bohuzel patrim k te skupine, kteri pracuji v dosu a o
problematice windowsovskych programu nevim ani to zakladni
a proto se do diskuse, ač mne vsechno nove zajima nemohu zapojit.
Proto se mi uz ani nechce obracet se s dosovskou problematikou na
uzivatele windows Protoze mi to pripada tak trochu jako bych vyzyval
ke hre damy toho, ktery hraje sachy.
Pokud jde o problematiku naseho setkani, ktere otukava radek, tak si
ani nedovedu predstavit, ze bychom se mohli bavit o necem jinem nez o
pocitacich, pokud bychom je tam nemeli, stvalo by nas to, protoze
bychom si nemohli vyzkouset okamzite to, na co nas upozornil nekdo z
pritomnych a pokud si pocitace vezmeme s sebou, tak je to vlastne
skoleni, ktere se zas musi rozdelit na uzivatele dosu, nebo windowsu.
Bylo by prece skoda se sejit, vlozit do toho urcity cas a trochu
penez a neodvezt si neco zajimaveho do pocitace.
Vsechny vas zdravim a tesim se na dalsi pocteni vasich prispevku.
Jirka Hloch
Jirka Hloch