opet ja...

Roman Kabelka kabelka na braillnet.cz
Pátek Únor 5 22:39:44 CET 1999

Zdravim vsechny fandy!
   Mel bych jenom takovou malou radu: Ve windows commanderu jde nastavit
serazovani souboru od nejnovejsiho tak, ze krome polozky cas se zaskrtne i
polozka obracene poradi a uz je to pekne od zacatku podle nejnovejsiho.
(obe tyto polozky jsou v menu zobrazeni)
   To je vse. Jeste jednou vsechny zdravim!

Roman Kabelka, KABELKA na BRAILLNET.CZ

> Odesílatel: Hlavinka Josef <hlavinka na brailcom.cz>
> Komu: Pro fanousky vypocetni techniky <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
> Pøedmìt: Re: opet ja...
> Datum: 5. února 1999 15 33
>
> Zdravim Vas pane Bajtl, i ostatni fandove.
> 	K vasemu dotazu jak... Vyzkousel jsem snad vsechno, vcetne stahovani
> Explorerem na starem pripojeni i to na novem http://ftp2.braillnet.cz.
Ale