opet ja...

Zdenek Bajtl bajtl na braillnet.cz
Pátek Únor 5 15:07:41 CET 1999

Zdravim Vas fandove,
Samozrejme, ze soubor, ktery by obsahoval hezky za sebou serazene
soubory podle data, kde by bylo napsano i z jake jsou knihovny, jak
jsou dlouhe a i jejich popisek, by bylo reseni nejlepsi.
Bohuzel zatim by jsem to musel delat rucne a to neni uplne spravne
reseni. Prece jenom bychom meli chtit na pocitacich vic.
Ale jeden z nasich pracovniku, ktery dostal za ukol vytvorit
programek, ktery
by toto vse vyresil, prislibil, ze by to snad mohlo byt do 20. unora.
Nechame se prekvapit.
Zatim bych ale chtel poradit, ze si muzete nechat seradit podle data
jiz adresare v rootu, tim padem hned vidite, kde se naposledy neco
zmenilo.
Kouknete do adresare a hned vite, co je tedy noveho. Az se dostanete
na adresar, kde jsou
soubory, ktere uz znate, vite, ze dal uz nic noveho neni. Tak se vam
nestane, ze by jste museli prochazet vsemi adresari a ze by vam neco
uniklo. Jeste bych chtel upozornit, ze po prvnim odklepnuti odkazu
posledni zmena, se to seradi podle data, ale od nejstarsiho. Bud tedy
opet odklepnete odkaz posledni zmena a seradi se to od nejnovejsiho,
nebo si date end a presunete se na konec stranky a jedete pozpatku.
pozdravem Zdenek!

Zdenek Bajtl
Metodicke centrum informatiky
SONS - Praha