ahoj

Ladislav Csepi lacoc na netlab.sk
Čtvrtek Únor 4 17:33:06 CET 1999

Zdravim vas priatelia!
Prednedavnom som vas poprosil vo veci mojho problemu pri zistovani
informacii co pribudlo na Braillnete, alebo ziskavani nejakeho zoznamu
pribudnutych veci.
Stalo sa vsak, ze mi okrem pana Bajtla nik nereagoval a on skor kladol
otazky vam ostatnym, no je mozne ze som jeho prispevok necital dost
pozorne za co pardon.
   toto ticho si mam sklony vysvetlovat, tak, ze chyba je na mojej
strane, presnejsie, v tom, ze som svojimi snad "nevhodnymi, ci nespravnymi"
reakciami na vasu ochotu pomoct mi s predoslim problemom s rozbalovanim
ARC suborov vyvolal vasu lahostajnost.
To som samozrejme nechcel a po dlhsej uvahe by som prosil, aby ste
boli taky laskavi a radsej preplnali moju schranku prispevkami k problemu,
nez ma uvrhli do akejsi "socialnej izolacie na Fande".
Ak su vsak moje zaveri mylne, tak opet pardon.
Mam na ponahlo a tak sa musim rozlucit, nehovoriac, ze posledne prispevky
z pred niekolkych dni som este nestihol precitat, iba som ich zbezne
prebehol.
so srdecnym pozdravom
Laco