Od moderatora

Radek Seifert Seifert na tereza.fjfi.cvut.cz
Středa Únor 3 13:21:46 CET 1999

Mili fandove,

rad bych jen velmi jemne zasahl do vasi diskuse...

V konferenci FANDA v zadnem pripade nemusi mit nikdo strach, ze by
snad jeho byt i okrajove dotazy ci amaterske vyrazy narusovaly beh
konference. Naopak, FANDA je provozovan prave proto, aby se pokud
mozno zvysilo povedomi o vypocetni technice obecne, tedy zejmena u
tech, kteri snad jeste ponekud tapou. Z tohoto hlediska jsem
dvojnasob vdecny tem fandum, jejichz uroven presahuje tuto
konferenci, jejich zajem a prinos pro vsechny fandy lze oznacit bez
nadsazky za nezistny a obdivuhodny.

Trochu me mrzi, ze diskuse ohledne pripadneho setkani se doposud
omezila na vec podle meho mineni prece jen podruznou, tedy misto
konani. Mam za to, ze nejprve bychom meli mit jasno, jak by takove
setkani melo vypadat a v cem by melo byt jednoznacne prinosem. Jako
duchovni otec FANDY a iniciator myslenky setkani pochopitelne jistou
predstavu mam, v zadnem pripade vsak nechci, aby setkani bylo
myslenkou "jednoho muze". Byl jsem mile prekvapen pomerne velmi
kladnym ohlasem v teto veci, rad bych vas proto nyni vyzval, abyste
se vy, kteri jste byli pro, nyni zkusili zamyslet nad tim, jak byste
si takove setkani predstavovali, jak byste spolecne chteli ten den ci
dva stravit. Ponechme si, prosim, uvahy nad mistem konani az na dobu,
kdy si budeme jisti prinosem teto myslenky - i kdyz konkretnim
nabidkam na mou soukromou linku ze strany lidi, kteri maji moznosti
takovou akci hostit, se vubec nebranim a jsem za ne predem vdecny.

Dekuji vam vsem za zivou diskusi v konferenci a preji mnoho
vyresenych problemu.

    Radek Seifert, moderator konference FANDA