EMM386

Středa Únor 3 10:13:48 CET 1999

Ahoj Lubosi,

program EMM386.EXE se stara (zejmena) o zpristupneni "horni pameti",
do ktere se obvykle nahravaji rezidentni programy (napriklad KUK),
aby nezabiraly misto v "zakladni pameti". Pokud ho z CONFIGu
odstranis, brzy Ti nejaky program ohlasi, ze nema dost pameti...

Hlaseni, ktere uvadis, vypisuje program Recognita 2.0 (nikoliv MENU)
a je to v podstate jen varovani, ktere muzes klidne ingorovat. Pokud
se ho chces zbavit a ponechat si pritom EMM386 instalovany (coz Ti
vrele doporucuji), staci zmenit parametr "NOEMS" na "RAM FRAME=NONE"
- v Tvem pripade tedy jen "NOEMS" na "RAM", druhou cast uz tam mas
dobre.

Ahoj

Michal Jungmann