Zvukova karta pci64 Sounundblaster

Středa Únor 3 00:29:18 CET 1999

Ahoj Lado,

problem s MENU by mohl byt zpusoben i stavovym souborem - do konce
tydne hodim na BBSku (do knihovny KUKSTV) opravenou verzi. (Ostatne,
jakou verzi MENU vlastne mas?) Nektere popisovane problemy (napriklad
pomala odezva) jsou ale zpusobeny provozem pod Windows, na ktery neni
KUK moc staveny, takze si nedelej velke nadeje...

Ke zvukovce v DOSu: zkus do souboru KUK.BAT pridat na zacatek prikaz
"SET BLASTER=" (pochopitelne bez uvozovek:-) a restartovat v
konfiguraci pro DOS - tim vyzkousime "prime" mluveni KUKu. POZOR -
nez spustis KUK znovu pod Windows, musis radek zase vymazat, jinak
se Ti pocitac kousne. (Ostatne, pokud jsi pochopil, o co mi jde, tak
to muzes udelat i jednoduseji, ale tahkle se to nejlepe vysvetluje.)

Ahoj

Michal